Book: The Heartbreakers by Ali Novak


Имам чувството, че не съм писала ревю на книга от години. Което е горе-долу вярно, защото последно ревю на книга, което съм качила в блога е от септември 2016. "Сърце за разбиване" имам от повече от година. Mиналото лято издателство Ибис бяха така добри да ми я изпратят и аз съм така лоша, чак сега да прочета и да напиша ревю.
Преди да започна с пълното ревю на книга ще се върна малко назад във времто, когато бях луда фенка на бойбанда. Мисля, че няма момиче, което поне малко да не се е прехласвало по One Direction. Е, с риск да загубя някои от вас като читатели, аз бях изключително пленан от тази група. Бях толкова пленена от тях, че пишех fanfiction за тях. Ако не сте запознати какво е fanfiction, това е измислена история , в повечето случаи от фенове на дадена знаменитост, като главен герой в тези истории е дадената известна личност. Мисля, че тук е удачно да вметна, че така нашумялата трилгия "50 нюанса сиво" оригинално е била fanfiction с героите от Здрач. И преди да ме съдите за моите минали интереси и занимания, тази моя фаза в живота ми мина.
Казах всичко това, защото когато започнах да чета "Сърце за разбиване" имах чувството, че чета някой fanfiction, разбира се, много по-изпипан и много по-добре написан. Но съм сигурна, че всяко момиче, което е чело fanfiction особено за бойбанди, ще намери прилики с историята.
Самата история е изключително сладка, момиче, което не харесва групата, отива на концерт, за да вземе автографи за болната си сестра, която не може да отиде на концерта. Оказва се, че попада в стаята на групата, където се запознава с всички и си изкарват супер готино и ,разбир се, между нея и единия член от групата пламва нещо. От тук насетне започват куп приключения за нашата героиня. Няма да ви разказвам повече, за да не ви разваля кефа от четенето, но само ще кажа, че както си и мислете някой пстава с разбито сърце. И не това не е нашата сладка девойка. Или не само.
Книгата е супер леко четиво, което определено отговаря на лятното ми настроение, което е доста градско. Не бях прочитала цяла книга от много дълго време  и когато завърших тази бях преизпълнена от щастие. Надявам се да си задържа темпото по книга на седмица и да продължавам да си чета.

Изклютилно благодаря на издатество ИБИС за предоставеното копие и много съжалявам за къното ревю.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com