BookTubeAThon 2017: My TBR


Аз съм един много мързелив читател. Тази година не съм успяла да завърша дори една книга. Затова реших да се включа в таз годишния маратон по четене, който ще се състои от 24 до 30 юли. Преди 2 години участвах за първи път и бях много щастлива, защото успях да прочета три книги за седмица, което лично за мен си е постижение. Надявам се и тази година да успея да наваксам с нещо. А ето и какво съм подбрала за тазгодишните предизвикатества

1. Прочети книга с човек на корицата - " Бизнес етикет" на Кристина Крънчева

Започнах тази книга преди много време, но така и не я довърших. От скоро работя в голяма международна компания и мисля, че трябва да си подновя знанията за бизнес етикета.

2. Прочети нашумяла книга - "Сърце за разбиване" на Али Новак 

Тази книга нашумя из българските книжни блогъри преди повече от година, но аз сега чак ще и отдам това внимание. 

3. Прочети книга за един ден - "Писма от Дядо Коледа" на Дж. Р. Р. Толкин

Тази книга също бях започнала около Коледа, тъй като я получих като подарък, който сама си избрах, но така и не дочетох. Избирам я за това предизвикателство, тъй като е не повече от 200 страници, от които повечето са със снимки на истинските писма, които Толкин е писал на децата си.

4. Прочети книга с герой, който е много различен от теб - "Не пускай ножа" на Патрик Нес

Отново книга, която започнах преди повече от две години, но тогава не беше моя и трябваше да я върна. Вече имам цялата поредица за Жвият хаос и много искам да прочета до края на годината. Главният герой в романа е момче. По това се различаваме за сега, ще видим след като прочета книгата, дали ще имаме и още разлияия.

5. Прочети книга, която четеш единствено навън - "Писма от Дядо Коледа" на Дж. Р. Р. Толкин

Тук отново избирам тази книга, тъй като планувам да я прочета в градския транспорт на път за работа и в обедната почивка.

6. Прочети книга, която си купил заради корицата - "Писма от Дядо Коледа" на Дж. Р. Р. Толкин

Доста тънко се опитвам да мина с едно загалвие в три предизвикателства, но няма как да не се забележи, че корицата на тази книга е божествена.

7. Прочети седем книги 

Това предизвикателство никога не се опитвам да го постигна, затова и тази година няма да се опитвам. Ако успея да прочета дори вече планираните книги ще бъда щастлива.


А вие ще участате ли ? Ако да споделете ми вашите тайни за успешно четене. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com