What to expect in 2017: Books

Fantastic beasts and where to find them by J.K. Rowling

Няма спор, че феновете на Хари Потър ще очакват това заглавие с най-голям интерес. През 
2016 видяхме екранизацията на книгата и определено всички бяхме очаровани. В началото на март издателство ЕГМОНТ ще ми зарадва с това съкровище. Няма как да не отбележа, че съм адски щастлива, че издателството запазва оригиналната корица. Просто прекрасна.




Gemina by Amie Kaufman and Jay Kristoff

Лично за мен това, че бъде най-очакваното заглавие за 2017. След като миналото лято бях пленена от Illuminae и финалът и ме остави без дъх няма как да не очаквам това заглавие. За жалост всички почитатели  на поредицата ще трябва да почакаме до 27 май за да можем да получим това издание благодарение на издателство ЕГМОНТ.






Passenger by Alexandra Bracken

Най-скоро ще можем да се радваме на Пасажер. Очаква се да бъде на българския пазар на 8 февруари отново от издателство ЕГМОНТ. Миналата година тази книга беше повече от обожавана от голяма част от американските booktuber-и. Всички я очакваха с нетърпение. Е, ние също нямаме търпение да се докопаме до тази книжка.




Ugly love by Colleen Hoover

Този път от издателство ИБИС ще ни зарадва с едно доста обичано заглавие. Този път историята е любовна или не чак толкова. "Никога не питай за миналото и не очаквай бъдеще." Тези думи са достатъчни да ме накарат да искам да започна тази книга. Ще можем да и се радваме в най-хубавите месеци на годината, а именно летните.






A Dark shade of Magic by V.E.Schwab

Виктория Шуаб ми стана любима не само заради споделеното ни име, но и заради света, който е създала в нейната поредица. Всеки, който е чел книгите на тази авторка, остава очарован от магическия свят в книгите. Отдавна не съм се потапяла в книжен свят, който да ме остави пленена. Сигурна съм, че тази ще го направи. Издателство ЕМАС ще бъде това, което ще представи това съкровище на българския пазар.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com