Favourite youtubers: Bulgarian vloggers vol.2


Не съм голяма почитателка на видеа за грим, козметика и прочие. Не са много каналите на тази тематика, които следя. Но съвсем на скоро открих този на Деси. Буквално за ден-два успях да изгледам всички клипове в канала и, повярвайте ми това си е постижение. Повечето и видеа са с продължителност повече от 10 минути. Но нека това не ви плаши. Няма видео на Деси, без значение дали е било 10 или 30 минути, в което да ми е било скучно. Тя говори толкова увлекателно и дава наистина честни и пълни ревюта на много продукти, както от нашия пазар така и от световния. 



Да си призная Андреа или по известна като лицето, което се крие зад пуканките, е вдъхновението ми за този пост. Снощи цяла вечер гледах видеата и и повярвайте ми някои ги гледах по два, три пъти просто защото наистина ми харесва работата на това момиче. Основната идея зад канала и, както и фейсбук страницата, в която също можете да откриете много интересни видеа и материали, е да дава на киноманите актуална и интересна информация. Премиери, сериали, класики и много пуканки можете да откриете  на канала и. Определено е нещо ново и уникално за българския ютуб свят.



Няма как да не спомена това мое малко сладко откритие. Определено не съм ги открила аз, но за мен си бяха цяла новина, когато открих канала им. Алекс и Райс са младо семейство, която споделя любовта си не само един към друг, но и към книгите. Като жанрови предпочитания, те са коренно различни и това напълно ги допълва и прави канала им уникален, В края на миналата година те успяха да реализират един техен вълнуващ проект, за който повечето книгомани знаят, а именно BOPS. Това е абонаментна месечна кутия за четящи хора. Какво по-хубаво от това четящи хора да дават на други четящи хора хубави изненади. 



Stefi Booktopolis


Няма как да мина само с един книжен канал в тези любимци. Канала на Стефи ми е известен от много време, но може би чак сега успях да го оценя истински. Тази година Стефи започна университет и изучава книгоиздаване. За мен това е много любопитна материя и тя успява да вмъкне научени факти и знания от университета във видеата си. 



И на последно място, но не и по важност е момиче, което открих, че Инстаграм. Тя е уникален фотограф и това може да се види във видета и. Изпипва ги до последен детайл. Качеството на материала е божествено. Основно видеата и са дневници от пътуванията и. Можете да откриете и много полезни съвети за живота в канала и, абе като цяло няма да съжалявате, ако се абонирате. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com