2017 Resolutions

https://respectfulmemes.tumblr.com/ 
Доста се колебах дали въобще да публикувам тазгодишните си цели, но искам това да ми стане като традиция. Затова първо ще споделя, кои от миналогодишните си цели изпълних и какво искам да постигна през 2017.
Тук можете да видите какви бяха целите ми за 2016, а ето и какво постигнах:
1. Намерих си работа. И то работа, която много харесвам и е работа по специалността ми. Какво по-хубаво.
2. Започнах да ходя на фитнес. За мен това е едно от най-големите ми постижения в личен план, тъй като преди имах страх да посещавам такива места. Не исках и да чувам за тях, а сега ми доставя удоволствие да ходя в залата и да се потя като морско свинче.
3. Успешно мога да кажа, че завърших първи курс. Оценките ми не са отлични, но съм доволна от себе си.
4. За стажа си като шофьор от 2 години, мога спокойно да кажа, че съм карала над 10 коли и определено съм натрупала опит.
5. Като за финал през 2016 бях по-щастлива от всякога. Бях обичана и обичах. Бях заобиколена само от любими хора и се надявам това да продължи през 2017.

А ето и какво искам да постигна през 2017:
1. Готви повече храна вкъщи. Нещо, което звучи доста лесно, но повярвайте ми, за мен въобще не е лесно. Мога да готвя 5 неща и готвя само тях, когато се налага да готвя. Иска ми се през тази година да науча повече ястия и да се храня основно вкъщи.
2. Прочети 20 книги до края на годината. Отново, нещо, което е фасулска работа за повече от вас. Възможно е дори някои от вас вече да са прочели тези 20 книги. Аз съм много бавен читател. Чета изключително бавно. Реших, че ако си поставя точно число, което да прочета ще ми бъде по-лесно и ще бъда по-устремена към тази цял. Ще видим дали ще проработи.
3. Изкарай още едно ниво по немски. През 2016 започнах да уча немски и минах ниво А1 и А2. Много искам тази година да мина поне ниво В1. Страшно започнах да се влюбвам в този език и искам да продължа да го уча.
4. Спортувай редовно. Миналата година си поставих доста обща цел, а именно да водя по-здравословен начин на живот. Тази година съм по-конкретна. След като преодолях страха си от фитнес залата, искам да си създам навика да я посещавам редовно. 
5. Пътувай повече. През последната година посетих доста места в България, който не бях до сега. Искам тази тенденция да се запази и през новата година. Много бих искала да посетя някоя чужда страна през 2017.
6. Прибирай се вкъщи поне веднъж на два месеца. През изминалата година успях да се прибера в родния си град едва 4 пъти, единият от, които беше за един единствен ден. Иска ми се по-често да се прибирам у дома, искам по-често да виждам родителите си.
7. Работи повече върху блога. Мисля, че това е едно доста банално желание за 2017. Определено 2016 беше много нередовна година за мен и блога, но съм силно мотивирана да го развия през следващата година.

Това са моите цели за 2017. Какви са вашите? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com